Skocz do zawartości
Pershing

A4 B6 Hamulce

Rekomendowane odpowiedzi

Pershing

Witam panowie mam problem i bardzo bym prosił od razu wczytać się w temat chodzi o to że blokują mi się przednie hamulce dzisiaj wymieniłem wszystkie gumki na nowe w cylinderku zaznaczam że tłoczek jest w stanie idealnym 0 rys nalotu jakiejkolwiek rdzy piachu i tak dalej klocki zostały wyczyszczone nasmarowane tłoczek chodzi luźno bez używania większej siły a mimo to po kilku kilometrach jazdy i hamowania zaczynają blokować koła co może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

I tak naprawdę z mechanikiem jednym drugim nie mamy pomysłu co może być wszystko co mogłoby blokować chodzi idealnie nie dodałem jeszcze że prowadnice chodzą leciutko

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Ok. Prowadnice oczywiście nie są na smar miedziany złożone ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Cz3sc... nie są założone na smar który jest przeznaczony do tego nie pytaj o nazwę bo nie pamiętam ale sklep i powiedziałem żeby dali mi smar do smarowania tłoczków i tak dalej a mimo to dalej blokuje mi przednie koła

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

To znaczy Miałem napisać że nie są na smarze miedzianym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Są nasmarowane smarem do tego przeznaczonym który dali mi sklepie i nie jest to ani miedziany ani grafitowy ani jakiś zwykły łożyskowe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Dziwne tak naprawdę jest to że Teoretycznie wszystko co mogłoby być przyczyną blokowania się tarcz jest zrobione nie wymieniłem tylko wężyków elastycznych hamulców być może jeszcze to aczkolwiek nie wiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

 Byłem już u 3 mechanika i każdy rozkłada ręce

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Płyn hamulcowy był zmieniany w listopadzie Jeśli to by też się interesowało

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

A najgorsze jest to że w piątek jadę na Słowację i nie wiem czy dojadę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Zaczyna mnie to naprawdę irytować

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Mieliśmy taki przypadek i właśnie prowadnice były na smarze miedzianym. Po wyczyszczeniu miedzi blokowanie ustąpiło.

 

 

 

I tak na przyszłość nie pisz tyle postów jeden pod drugim tylko używaj opcji edytuj.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pershing

Ale tak jak pisałem to nie jest smar miedziany ani zwykły łożyskowy ani grafitowy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

A zaciski i te sprawy ?

Może zacisk jak się nagrzeje to nie odbija.

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wyczyść ten smar co masz i złóż wszystko czyste , bez rdzy a za razem bez jakiegokolwiek smaru. Powinno chodzić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
W dniu 26.04.2018 o 16:41, jacek70 napisał:

Wyczyść ten smar co masz i złóż wszystko czyste , bez rdzy a za razem bez jakiegokolwiek smaru. Powinno chodzić.

Dokladnie, prowadnice jarzma powinno sie montowac tylko i wylacznie na sucho!! Wszystko wyczysicic wd i odtluscic przejechac drobnym papierem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania