Skocz do zawartości
Maruusek

A3 8P Pływające obroty a3 8p - BLS 105 km

Rekomendowane odpowiedzi

Maruusek

Witam,

Mam problem z Audi a3 8p, przebieg 310 tyś., 1.9 TDI oznaczenie silnika BLS z filterm DPF.
Od kupna staram się rozwiązać ten problem,
Praktycznie warsztaty rozkładają już ręce. ponieważ nie znajdują żadnych błędów itp.



Co zostało wymienione?

Licznik
Sterownik (Komputer) (Klonowanie)
Kompletne sprzęgło (dwumasowe)
Alternator
Napinacz paska alternatora
Pasek
Czujnik położenia wału
Czujnik położenia wałka rozrządu
Uszczelniacz wału korbowego
Sprawdzanie szczelnosci węzy (wymiana niektórych)

Skrzynia biegów

Turbo
Przeguby zew i wew.

Klapa gasząca

Komputer 0 błędów.

Opis problemu:


Przy jeździe gdy puszczę gaz, oborty spadaja o 20-30 obortów, wracają na wcześniejszą wartość np.: 2200 i dopiero spadają normalnie, przy dodaniu gazu, oborty zachowują się odwrotnie czyli wskakują na 2230, spadają na 2200 i idą w górę.

W ASO powiedzieli mi że jest to całkowicie normalne, czy to prawda? Czy też tak macie w 1.9 TDI - BLS?
Znajomy ma podobnie w 2.0 TDI. Ale wolę się upewnić was, bo wiadomo mogą się zdarzyć 2 takie przypadki.


Link do filmu na YT:

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek

Nikt nic nie wie??? Nikt tak nie ma? Nie szukał przyczyny??

Edytowane przez Maruusek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Powiem ci jeszcze tu takiego problemu na forum nie spotkałem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
4 godziny temu, goldi napisał:

Powiem ci jeszcze tu takiego problemu na forum nie spotkałem 

Ja już spotkałem w tym okresie co szukam tej przyczyny 5 aut (audi a3) z tym samym, 1.9 TDI i 2.0 TDI i jednego Golfa V z tym samym. Więc widzę że zjawisko nie jest jakieś wyjątkowe tylko może nikt nie zwraca na to uwagi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Znalazlem przyczyne w internecie zacierajacy sie kompresor klimy  zrzuc  pasek od klimy I odpal bedzie wiadomo moze  on generuje takie obciáżenie I obroty faluja 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
6 minut temu, goldi napisał:

Znalazlem przyczyne w internecie zacierajacy sie kompresor klimy  zrzuc  pasek od klimy I odpal bedzie wiadomo moze  on generuje takie obciáżenie I obroty faluja 

Tylko nie ważne czy mam klimę włączą czy wyłączoną. 

Tak samo się dzieje jak jest włączona i wyłączona.  (Ale dla pewności zrzucę pasek i sprawdzę.)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

To nic nie kosztuje a przynajmniej bedzie można wyeliminowac kompresor  jeszcze czytałem o wiazce elektrycznej pompek  ale miałem problem wiazki to auto ciezko paliło I rzucanie silnikiem 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
1 minutę temu, goldi napisał:

To nic nie kosztuje a przynajmniej bedzie można wyeliminowac kompresor  jeszcze czytałem o wiazce elektrycznej pompek  ale miałem problem wiazki to auto ciezko paliło I rzucanie silnikiem 

To już też wymieniłem :) Zrzucę pasek i dam edita. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
6 minut temu, Maruusek napisał:

Tylko nie ważne czy mam klimę włączą czy wyłączoną. 

Kompresor cały czas chodzi więc nie ważne czy masz go włączone w kabinie czy nie, ale jak się zaciera to jest niestety większy opór i może być to co mówi goldi.

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
W dniu 21.02.2020 o 19:18, wladi napisał:

Kompresor cały czas chodzi więc nie ważne czy masz go włączone w kabinie czy nie, ale jak się zaciera to jest niestety większy opór i może być to co mówi goldi.

Niestety nie pomogło, to samo ;/

 

Dodatkowo dziś byłem na sprawdzeniu kompresji:

 

Cylinder 1: 30

Cylinder 2: 30

Cylinder 3: 31

Cylinder 4: 30

Edytowane przez Maruusek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu 

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
21 godzin temu, goldi napisał:

To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu 

Ok, z góry dzięki za pomoc,  bo powiem szczerze zwiedziłem 6 warsztatów, od typowo elektrycznych po mechaniczne i nikt nic nie wie, wszystko igła, parametry igła, tym bardziej ze tyle rzeczy wymieniłem, nie wiedza czego się czepić.

 

 

Edytowane przez Maruusek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek
W dniu 24.02.2020 o 20:35, goldi napisał:

To nic trzeba szukać dalej podpytam kolegów mechaników jak cos bede sensownego wiedział to napisze ciśnienie ok tylko że one nie ma na falowanie wpływu 

Hej, dowiedziałeś się może coś ciekawego? Bo szczerze ja już nie mam pomysłów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Jak tylko coś będę wiedział zaraz ci napisze cały czas mam to w pamięci  koleś miał podobnie to jakaś przetarta instalacja elektryczna musze wypytać gdzie  

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Maruusek

Podaje się :) Nie ma co szukać.

Wszystko gdzie nie pojadę wychodzi igła i żyleta, nie ma nikt do czego się przyczepić. Widziałem już chyba z 11 aut z grupy VAG z tym samym co ja mam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania