Skocz do zawartości
TomOskroba

A4 B6 wymiana zacisków - odpowietrzenie

Rekomendowane odpowiedzi

TomOskroba

Panowie przyszły mi heble po pełnej regeneracji. chciałbym je wymienić. wielu z Was wymieniało u siebie już dziesiątki razy więc pewnie wie jak odpowietrzyć po wymianie wszystkich zacisków ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

 Przednia lewe póżniej prawie I tył lewy I prawy I tak ci sie nie uda odpowiwtrzyc tyłu  za pierwszym razem mam nadzieje ze nie zszedł płyn z całego układu  bo wtedy trzeba pompe abs odpowietrzyc komputerem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

A nie odpowietrzamy najpierw zaczynajac od tylu od najdalszego koła od pompy


Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

tak odpowietrzamy auta bez abs  maluchy polenezy w lpg :naughty:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi




Wysłane z iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

o masz. czyli trzeba się zaopatrzyć w płyn hamulcowy i VAG :O

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

A dlaczego dopusciles zeby układ został pusty na przyszłosc takiej pracy luzujesz odpowietrznik blokujesz wćiśniety  pedał  hamulce czyms   np. o siedzenie I żaden płyn ci nie ucieknie  lub zaślepiasz koncowki przewodow  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomOskroba

nie zrozumieliśmy się. na razie stan płynu max jeszcze nic nie robiłem 😉

 dzięki za rady zastosuje się przy zmianie 😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Seikokilla

W przypadku aut z ABS należy zacząć od pompy hamulcowej. Później oddzielnie zarówno dla kół przednich, jak i tylnych, według kolejności: lewe przednie, prawe przednie, lewe tylne, prawe tylne.

Wysłane z mojego POCOPHONE F1 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rs dziadek
W dniu 6.02.2020 o 21:40, TomOskroba napisał:

nie zrozumieliśmy się. na razie stan płynu max jeszcze nic nie robiłem 😉

 dzięki za rady zastosuje się przy zmianie 😉

Jak zastosujesz się do rad powyżej, to spokojnie dasz radę. Od siebie tylko dodam, że jeżeli będziesz  miał problem z odpowietrzeniem tylnych zacisków, to można to zrobić też w rękach. Bez przykręconego zacisku doi jarzma, wysuwasz tłoczek około 1 cm, wkładasz w zacisk drewniany klocek, aby tłoczek ci się nie wysunął więcej i odpowietrzasz standardowo co jakiś czas potrząsając zaciskiem. W tylnych zaciskach jak były zregenerowane lubi siedzieć powietrze. W szczególności jak zmieniałeś na większe czyli 288 lub 300 tył.

Edytowane przez rs dziadek
  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
rs dziadek

Jeżeli nie dopuścisz do zbyt niskiego stanu płynu w zbiorniczku i  zapowietrzenia układu, to spokojnie odpowietrzysz. Opakowanie litrowe dobrej jakości płynu np. ATE typ 200 wystarczy ci na odpowietrzenie wszystkich zacisków i przelanie całego układu.

Edytowane przez rs dziadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania