Skocz do zawartości
permdude19

LOGI A3 8L AGU Prośba o interpretacje

Rekomendowane odpowiedzi

permdude19

Witam.

Mam A3 8L z 1.8T AGU ale taka kupiłem i nie wiem czy jest Ok.

jedyne co zauważyłem to ze jest DP3” i tyle z modow, filtry oleje i płyny wymienione.

Wydaje mi się ze coś jest nie tak - słychać swist i słabo trochę ciągnie ale nie wiem bo mam tylko porównanie z NA 2.8 190KM wiec brak odniesienia.

Zrobiłem logi dynamiczne, 3bieg i pedał gazu w podłogę na rozgrzanym motorze. 
martwi mnie to stukowe itd. 
silnik oleju nie bierze co mnie cieszy a martwi mnie to co wyszło z logow.

wymienilem zawór DV bo stary przepuszczał w obie strony, świece i tyle

Grupa 1 oraz 13

Grupa 2 oraz 7

Mogę zrobić inne logowania.

Dodam ze w motorze jest: 

Głowica regenerowana wszystkie prowadnice zawory itd. 
Uszczelnienie silnika z każdej strony. nowa odma, świece, oliwa itd.

Panewki i pierścienie nie ruszałem bo były OK. DP3” założony przez poprzedniego właściciela. Reszta IC itd dolot seria.

Bledow na ecu brak. 
auto pracuje i na PB i lpg.

logi robione na benzynie. Zakręcona butla

czy mogła na to wpłynąć dwumiesięczna benzyna

Edytowane przez permdude19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

skoro jest słyszalny świst zrób test szczelności jest tu na forum temat mój jak to zrobić co do braku mocy 1.8 T cierpi na takie przypadki jak popękane żeliwo w turbinie i kolektor ja pół roku szukałem przyczyny błedu 0299 brak mocy 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania