Skocz do zawartości
Andrzej18

A4 B6/B7 Usunięcie przewodu podciśnieniowego i zaworu zwrotnego w Audi A4 B6 1.8T

Rekomendowane odpowiedzi

Andrzej18

Witam was, ktoś robił (link nizej)

 

https://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification

 

Jak oceniacie?

 

Ja chce zrobić tak

 

- Ezektor do wywalenia,

- dv bezpośrednio do kolektora, zaworki zapetlic lub ogólnie wyłączyć i wywalić 

- odpowietrzenie zbiornika bez trójnika, podłączyć bezpośrednio do dolotu

- odma zostaje z zaworkiem do kolektora 

- serwo bezpośrednio do kolektora czyli wyjebanie całego ezektora

 

Pisze z pamieci o czymś zapomniałem?

Zawór kombinowany i sai wywalona. 

 

Ktoś robił coś w tym temacie i da jakieś dodatkowe porady? I jak auto na tym chodzi 😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Ja miałem tak zrobione w b7 autko już tak jezdzi z 6 lat a dwa lata po sprzedaży nic się nie dzieje  oczywiście wszystko musi być sprawne nie popękany kolektor czy turbina .Miałem wyrzucana pompę sai katalizator ze środka  zrobiony soft na 201 KM 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania