Skocz do zawartości
Artur

A4 B6 B6 DIVISION

Rekomendowane odpowiedzi

Marky2552

a no do postojówek pozwoliłem sobie zrobić taki schemacik aby było to jasne 

nie wiem ale chyba dobra rozkmina nie ? 

sRpjzZZ.png

Edytowane przez Marky2552

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No dobrze tylko co z drugą stroną ?  Postojówki są zasilane oddzielnie prawa i lewa  -  nie możesz ich łączyć bo wyjdą jaja.  

Daj podwójny wyłącznik ⤵

6326cfa53661.jpg

  • Podziękowanie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

fak a o tym nie pomyślałem :kwasny: to co najlepsza opcja to 2 włączniki rozumiem 

EDIT

 

aa twój to 6 pinowy czyli zasilania są dwa na środkuu prawa lampa lewa lampa dobra wiem 

Edytowane przez Marky2552

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

To jest zespolony wyłącznik 2 w 1 ☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

czyli na ogół ma to tak wyglądać ? kurła jaca co ja bym bez ciebie zrobił :naughty:

 

dNTrJPZ.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
32 minuty temu, Marky2552 napisał:

czyli na ogół ma to tak wyglądać ?

Dokładnie tak 👍

32 minuty temu, Marky2552 napisał:

kurła jaca co ja bym bez ciebie zrobił

,, ja tylko niosę pomoc " 😆😄😃

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

,,mądrego to i dobrze posłuchać" :placz: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK
,,mądrego to i dobrze posłuchać" :placz: 


Kiedy wjeżdżasz na kodowanie licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552
2 minuty temu, CWIARTEK napisał:

 


Kiedy wjeżdżasz na kodowanie licznika?

 

byłem trochę chory no i te mrozy teraz były także nie chciałem w te mrozy jeszcze po chorobie siedzieć jakoś się zgadamy na pewno 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Spoko. Od następnego tygodnia ocieplenie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

muszę kolegi zapytać co i jak bo bede jechał do oleśnicy do niego to wcześniej zajadę do ciebie a potem do niego 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

@jacek70 kurde bo niektóre podwójne są takie że na pozycji I się zatrzaskują a na pozycji II działają chwilowo tzn trza trzymać ii już się pogłubiłem czy ten z tego linka będzie się zatrzaskiwał w dwie strony ?

 

https://www.conrad.pl/p/przelacznik-kolyskowy-marquardt-18391507-250-vac-6-a-2-x-wlwylwl-ip40-zatrzask0zatrzask-1-szt-700258

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak w opisie -- ma 3 pozycję . Zalącz - wyłącz - załącz. 

  • Polubienie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

@CWIARTEK na próbę podłączyłem sobie ten licznik aby mieć pewność czy aby działa licznik działa ale co zauważyłem na pierwszy rzut oka to nie pokazuje poziomu paliwa oraz temperatury i wyświetla sie rezerwa ale nie brzęczy czyli brzęczyk nie działa. Poprostu chciałem mieć pewność czy działa bo bez sensu było by jechać do ciebie jak by sie okazało że licznik nie trybi 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Podejrzewam że prócz głośnika do licznika to musisz zakupić jeszcze inny pływak bo ten co masz to w połączeniu z nowym licznikiem pokazuje na odwrót.   

O skrzyni napitku dla majstra nie wspomnę.☺

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
58 minut temu, Marky2552 napisał:

@CWIARTEK na próbę podłączyłem sobie ten licznik aby mieć pewność czy aby działa licznik działa ale co zauważyłem na pierwszy rzut oka to nie pokazuje poziomu paliwa oraz temperatury i wyświetla sie rezerwa ale nie brzęczy czyli brzęczyk nie działa. Poprostu chciałem mieć pewność czy działa bo bez sensu było by jechać do ciebie jak by sie okazało że licznik nie trybi 

Myślałeś że jak podłączysz licznik nie zakodowany to będzie Ci wszystko wyświetlało jak na starym...to normalne że przekłamuje najpierw trzeba go zakodować więc licznik jest ok :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Poprostu sprawdzałem czy się odpali w ogóle

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Znaczy czy licznik odpali nie auto auto i tak nie odpali bo immo trza kodowac czy jakos tak

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kordek

20180303_144540.thumb.jpg.6b3669129668ce427e74cb8132374dc2.jpg wracam sobie z pracy a tu taka niespodzianka . mam zrobione juz 13tys kilometrów okolo litra dolane wczesniej i niewiem czy mam sie martwic czy az takiej tragedi niema. A jak u was tez dolewacie olej do waszych dieselkow? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
Godzinę temu, Marky2552 napisał:

Znaczy czy licznik odpali nie auto auto i tak nie odpali bo immo trza kodowac czy jakos tak

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
 

Jak chcesz żeby odpalił jak imo trzeba zakodować...ewentualnie można na chwilę ściągnąć imo i sprawdzić ale po co lepiej już ogarnąć całość :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Tak :D

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Ty nie rozumiesz co Marek napisał ? Czy licznik się włączy :facepalm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
20180303_144540.thumb.jpg.6b3669129668ce427e74cb8132374dc2.jpg wracam sobie z pracy a tu taka niespodzianka . mam zrobione juz 13tys kilometrów okolo litra dolane wczesniej i niewiem czy mam sie martwic czy az takiej tragedi niema. A jak u was tez dolewacie olej do waszych dieselkow? 

Jak mi lało się z egr-a to dolewałem setkę na jedna wymianę, teraz egr wymieniony więc zobaczę jak to wyjdzie


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Setkę to mało hehe mnie coś zj****i przy wynianie wałka i z tyłu głowicy leje sie olej i szlaczki zostawiam prawie liter wlałem a od wymiany minęło 1000 km

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania