Skocz do zawartości
Artur

A4 B6 B6 DIVISION

Rekomendowane odpowiedzi

Bongod

A ja sprawdzić czy się cofa a jak się cofa to przez co? A może przekaźnik pompy?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Dobra dziś biorę przekaźnik I evap na podmianke. Zobaczymy co się będzie działo.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro

Też  Tak myślę ja kolega wyżej napisał, lub pompa w zbiorniku nie podaje dobrze paliwa.Masz ja z prawej strony pod tylnią kanapą😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A jeszcze jedna sprawa . Masz gaz więc możliwe że to reduktor puszcza i dlatego po dłuższym postoju ciężko pal a to z racji że jest za bogata mieszanka i po prostu zalewa układ. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Wiem wiem z s4 wsadziłem kiedyś ;). Ale logi ok więc ciśnienie dobre daje chyba. Chyba że się coś w niej przywiesza.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jacek Imo tez bez przyczyny mu się nie zaśmieca co jakiś czas więc i to trzeba sprawdzić


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod
A jeszcze jedna sprawa . Masz gaz więc możliwe że to reduktor puszcza i dlatego po dłuższym postoju ciężko pal a to z racji że jest za bogata mieszanka i po prostu zalewa układ. 
Reduktor wymieniony I listwa :) . Listwa puszczała przez co jak odpalił chodził jak traktor przez jakiś czas ale teraz trzyma ciśnienie LPG nawet po całej nocy.

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

 Ok. Możesz jeszcze sprawdzić jak jest na samej pb. Zakręć  gaz j poczekaj godzi.    Sprawdź jak zapali po takiej przerwie  . 

IMO bym odpuścił  no chyba że miga za każdym razem - wtedy  to może być przyczyną  i trzeba  sprawdzić jak pisze wladi.

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod
 Ok. Możesz jeszcze sprawdzić jak jest na samej pb. Zakręć  gaz j poczekaj godzi.    Sprawdź jak zapali po takiej przerwie.
Ciężko tak sprawdzić bo to rzadko te cyrki są. Ale LPG już nie puszcza do kolektora na bank. A to cofanie paliwa jak sprawdzić? Gdzie jest zaworek zwrotny tak wogóle?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jest przy listwie  wtryskowej  .  Dobrze by było sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie.    4 bary ma być. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod
Jest przy listwie  wtryskowej  .  Dobrze by było sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie.    4 bary ma być. 
A może przy odpaleniu mieć za niskie ciśnienie a przy logach ok? Kurde zmianialem już listwe kiedyś i nic nie widziałem. Muszę się lepiej przyjrzeć ;).

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
Teraz, Bongod napisał:

może przy odpaleniu mieć za niskie ciśnienie a przy logach ok? 

Wydaje mi się że nie . Jeśli ciśnienie jest dobre to dobre jest cały czas.  Tak myślę.  

A jak pali po kurtki postoju ?    Też kręci długo czy od strzała ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

No właśnie to jest losowe niezależne od warunków. Czujnik wałka zmieniałem niecały rok temu bo na ciepłym nie odpalał ;)

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jak by czujnik był walnięty to powinno pokazać na vagu chyba że to jego początki


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Wtedy nie pokazywał skubany ale tylko na ciepłym nie palił to raczej wiadome było :)

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Narazie evap wymieniłem. Przekaźnik w sumie jak by trafiony był to na długim kręceniu i tak by nie odpalił. A zaworka zwrotnego u mnie nie ma przy listwie. Woe ktoś może gdzie on jest w bfb? :)

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Najgorzej że raz ci pali dobrze a raz zle cieżko to zdiagnozować  a jeśli jest u nas zaworek zwrotny to w filtrze paliwa  osobnego raczej nie ma 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Błąd immo mam. Ale to pierwszy raz bo wcześniej nie było. Naprawia się to czy wycina?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Nie wiem nie miałem nigdy z tym problemu na pewno można wyłączyć immo  tu trzeba prezesa pytać 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro
1 godzinę temu, Bongod napisał:

Błąd immo mam. Ale to pierwszy raz bo wcześniej nie było. Naprawia się to czy wycina?

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
 

A w liczniku grzebane nie było? albo zmieniany licznik i wsad wgrywany?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Było ale rok temu około :). Wymieniłem ten evap i zrobiłem powrót do ustawień fabrycznych w ustawieniach silnika na vagu jak kolega z forum mi polecił i narazie ok. Zobaczymy co się będzie działo. Jutro w góry ;).

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro

No i wszystko jasne, czemu tobie imo wywala:grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Bongod

Hahaha ale to po takim czasie dopiero? :) Domin na bank dobrze ogarnął temat ;)

Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK

Jaki dokładnie jest błąd immo?
Obstawiam pętle przy stacyjce.


Tapnięte Xsem

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK
No i wszystko jasne, czemu tobie imo wywala:grin:


Ustawienia fabryczne nie powodują błędu immo.


Tapnięte Xsem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania