Bongod 62 #6926 Napisano 1 lut 2019 09:57:32 A ja sprawdzić czy się cofa a jak się cofa to przez co? A może przekaźnik pompy? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6927 Napisano 1 lut 2019 10:10:09 Dobra dziś biorę przekaźnik I evap na podmianke. Zobaczymy co się będzie działo. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro 1 016 #6928 Napisano 1 lut 2019 10:10:14 Też Tak myślę ja kolega wyżej napisał, lub pompa w zbiorniku nie podaje dobrze paliwa.Masz ja z prawej strony pod tylnią kanapą😊 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #6929 Napisano 1 lut 2019 10:11:31 A jeszcze jedna sprawa . Masz gaz więc możliwe że to reduktor puszcza i dlatego po dłuższym postoju ciężko pal a to z racji że jest za bogata mieszanka i po prostu zalewa układ. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6930 Napisano 1 lut 2019 10:12:13 Wiem wiem z s4 wsadziłem kiedyś ;). Ale logi ok więc ciśnienie dobre daje chyba. Chyba że się coś w niej przywiesza. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 612 #6931 Napisano 1 lut 2019 10:13:05 Jacek Imo tez bez przyczyny mu się nie zaśmieca co jakiś czas więc i to trzeba sprawdzić iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6932 Napisano 1 lut 2019 10:13:44 A jeszcze jedna sprawa . Masz gaz więc możliwe że to reduktor puszcza i dlatego po dłuższym postoju ciężko pal a to z racji że jest za bogata mieszanka i po prostu zalewa układ. Reduktor wymieniony I listwa . Listwa puszczała przez co jak odpalił chodził jak traktor przez jakiś czas ale teraz trzyma ciśnienie LPG nawet po całej nocy. Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #6933 Napisano 1 lut 2019 10:22:19 (edytowane) Ok. Możesz jeszcze sprawdzić jak jest na samej pb. Zakręć gaz j poczekaj godzi. Sprawdź jak zapali po takiej przerwie . IMO bym odpuścił no chyba że miga za każdym razem - wtedy to może być przyczyną i trzeba sprawdzić jak pisze wladi. Edytowane 1 lut 2019 10:27:12 przez jacek70 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6934 Napisano 1 lut 2019 10:27:57 Ok. Możesz jeszcze sprawdzić jak jest na samej pb. Zakręć gaz j poczekaj godzi. Sprawdź jak zapali po takiej przerwie.Ciężko tak sprawdzić bo to rzadko te cyrki są. Ale LPG już nie puszcza do kolektora na bank. A to cofanie paliwa jak sprawdzić? Gdzie jest zaworek zwrotny tak wogóle? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #6935 Napisano 1 lut 2019 10:37:44 Jest przy listwie wtryskowej . Dobrze by było sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie. 4 bary ma być. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6936 Napisano 1 lut 2019 10:39:54 Jest przy listwie wtryskowej . Dobrze by było sprawdzić jakie masz ciśnienie na listwie. 4 bary ma być. A może przy odpaleniu mieć za niskie ciśnienie a przy logach ok? Kurde zmianialem już listwe kiedyś i nic nie widziałem. Muszę się lepiej przyjrzeć ;). Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacek70 1 473 #6937 Napisano 1 lut 2019 10:43:21 Teraz, Bongod napisał: może przy odpaleniu mieć za niskie ciśnienie a przy logach ok? Wydaje mi się że nie . Jeśli ciśnienie jest dobre to dobre jest cały czas. Tak myślę. A jak pali po kurtki postoju ? Też kręci długo czy od strzała ?? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6938 Napisano 1 lut 2019 10:46:52 No właśnie to jest losowe niezależne od warunków. Czujnik wałka zmieniałem niecały rok temu bo na ciepłym nie odpalał ;) Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladi 1 612 #6939 Napisano 1 lut 2019 10:49:05 Jak by czujnik był walnięty to powinno pokazać na vagu chyba że to jego początki iPhone wladiego Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6940 Napisano 1 lut 2019 11:00:56 Wtedy nie pokazywał skubany ale tylko na ciepłym nie palił to raczej wiadome było Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6941 Napisano 1 lut 2019 15:25:15 Narazie evap wymieniłem. Przekaźnik w sumie jak by trafiony był to na długim kręceniu i tak by nie odpalił. A zaworka zwrotnego u mnie nie ma przy listwie. Woe ktoś może gdzie on jest w bfb? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #6942 Napisano 1 lut 2019 18:03:02 Najgorzej że raz ci pali dobrze a raz zle cieżko to zdiagnozować a jeśli jest u nas zaworek zwrotny to w filtrze paliwa osobnego raczej nie ma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6943 Napisano 1 lut 2019 18:04:04 Błąd immo mam. Ale to pierwszy raz bo wcześniej nie było. Naprawia się to czy wycina? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goldi 405 #6944 Napisano 1 lut 2019 18:09:23 Nie wiem nie miałem nigdy z tym problemu na pewno można wyłączyć immo tu trzeba prezesa pytać Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro 1 016 #6945 Napisano 1 lut 2019 19:46:23 1 godzinę temu, Bongod napisał: Błąd immo mam. Ale to pierwszy raz bo wcześniej nie było. Naprawia się to czy wycina? Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka A w liczniku grzebane nie było? albo zmieniany licznik i wsad wgrywany? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6946 Napisano 1 lut 2019 20:28:40 Było ale rok temu około . Wymieniłem ten evap i zrobiłem powrót do ustawień fabrycznych w ustawieniach silnika na vagu jak kolega z forum mi polecił i narazie ok. Zobaczymy co się będzie działo. Jutro w góry ;). Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
a4b6quattro 1 016 #6947 Napisano 1 lut 2019 20:30:54 No i wszystko jasne, czemu tobie imo wywala Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bongod 62 #6948 Napisano 1 lut 2019 20:34:52 Hahaha ale to po takim czasie dopiero? Domin na bank dobrze ogarnął temat ;) Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #6949 Napisano 1 lut 2019 21:14:52 Jaki dokładnie jest błąd immo? Obstawiam pętle przy stacyjce. Tapnięte Xsem 1 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CWIARTEK 632 #6950 Napisano 1 lut 2019 21:15:30 No i wszystko jasne, czemu tobie imo wywala:grin:Ustawienia fabryczne nie powodują błędu immo. Tapnięte Xsem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach