Skocz do zawartości
Artur

A4 B6 B6 DIVISION

Rekomendowane odpowiedzi

Marky2552

@jacek70 ja mam aku 74aH a mój tato ma 72aH bedzie dobry czy tak 2/10 ?

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ori powinien być 74 Ah ale 72 też da radę . Jeśli robisz krótkie trasy to nawet lepiej.

Sprawdź też jaki mają prad rozruchowy. Bywa że 74 i 72 prad rozruchu mają identyczny. 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Wziąłem go podłaczyłem trasa 40 km zrobiona 20 w jedną i 20 w drugą i działa ten aku

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jeśli fura postoi na mrozie parędni i odpali to wtedy dopiero bedzie wiadomo że jest dobty .

Ja mialem 5lat aku i gdybym jeździł codziennie to bym nie musiał wymieniać bo palił . Problem się zaczął jak auto stalo 2 albo 3 dni . Po 2 dniach kręcił s oporem a po 3 ledwo  ledwo.  Ładowanie ponmagało ale na krótko. 

Wobec czego kupilem nowy i mam święty spokój 😊😆

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Tera to chyba się nie doczekamy mrozów a auto jeździ moje dzień w dzień

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

To powinno być wszystko ok. Gdyby nagle sie okazalo że któregoś dnia nie kręci to niema co czekać na mrozy tylko  wymiana😉

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fr0styyy
20 godzin temu, wladi napisał:

Silniczki muszą odpalić się nie zależnie czy na włączonych czy wyłączonych światłach ważne żeby odpalić auto co do reszty to musi się wypowiedzieć@domin nasz fachowiec emoji12.png


iPhone wladiego

Właśnie dlatego pytam, bo one w ogóle nie reagują na odpalanie auta. Może to kwestia, że zmieniałem MCE z F na N 😕 @domin , jakieś sugestie gdzie szukać?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
Właśnie dlatego pytam, bo one w ogóle nie reagują na odpalanie auta. Może to kwestia, że zmieniałem MCE z F na N  [mention=1272]domin[/mention] , jakieś sugestie gdzie szukać?

No to już wiadomo...jak zmieniałeś MCE to trzeba zakodować odpowiednio


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fr0styyy
5 godzin temu, wladi napisał:


No to już wiadomo...jak zmieniałeś MCE to trzeba zakodować odpowiednio emoji6.png


iPhone wladiego

Muszę sprawdzić inne kodowania, ale dam sobie ręce uciąc, że jest tam 00060, czyli kodowanie pod B6.

Czytając schemat, dochodzę do wniosku, że może coś być z "pin 18 - alternator (niebieski) mostek pod przykrywą ECU czarna 10 pinowa kostka (bardziej w stronę kabiny) pin 1". Idąc tym tropem kilka razy ściągałem ECU i tak naprawdę przerabiałem MCE po zabiegu z autopoziomem a wcześniej nie wiem, czy ten przewód działał, czy nie a mogłem go albo uciąć, albo cokolwiek innego z nim zrobić nieświadomie, pójdę tym tropem i zobaczę, czy to było to.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No kombinuj bo jak przerabiałem Mce to rzeczywiście coś może być w kabelkologii


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fr0styyy
No kombinuj bo jak przerabiałem Mce to rzeczywiście coś może być w kabelkologii


iPhone wladiego

Wykombinowałem, zasilanie było źle podpięte, bo było przez cały czas, wyłączam zapłon i patrzę wtf, dalej mogę grzebać w sterowniku zasięgu świateł Światła już robią test po uruchomieniu auta czyli tak jak powinno być, ale i też robią test jak włączę sam zapłon czyli włączam zapłon, światła robią test, odpalam auto i światła znowu robią test

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No jedno ogarnięte ale coś widocznie jeszcze nie tak bo tylko po odpaleniu powinny robić test


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

http://vaglogger.apphb.com/log/5c6861f61554908fa8532d56

ktoś jest w stanie powiedzieć co dzieje się z turbo przy 2200 obrotów że tak mocno przeładowuje a potem leci w miarę okej ? Czasem wyskoczy błąd przeładowania jak dziadek nie jeżdze tylko daje mu po garach oczywiśxie jak się tam rozgrzeje to co zapiekło by się coś ?



Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

skoro wywala błąd przeładowania to pewnie zmienna sie przycina rozruszaj sztangę ręcznie z pół godziny katalizatora pewnie nie masz 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Wiesz puszka jest a co w niej to nie wiem rozruszam zaraz

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
domin
W dniu 17.02.2019 o 15:40, wladi napisał:

No jedno ogarnięte ale coś widocznie jeszcze nie tak bo tylko po odpaleniu powinny robić test


iPhone wladiego

i przy odpaleniu i po przekreceniu stacyjka , zalezy co ustawione w adaptacjach ale w obu przypadkach działanie jest poprawne , co do sprawdzenia poziomowania przełącznik dajesz w pozycje swiateł mijania i dopiero mozna badac czy działa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

U mnie obojętnie czy jest na światłach mijania czy na drl test wykonuje ale dopiero po odpaleniu auta


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mech15

Pod pokrywą głowicy w 1.9 tdi awx/avf: śruby trzymające wałek, te od koników i śruby od pompek wie ktoś może jakie są dokładnie rozmiary gwintów tych śrub tj. skok gwintu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Ja już nie pamiętam ale wiem że na 100 % są w intercarsie i nie są tanie

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Może ktoś chciałby soczewki z B8 tylko że w jednej trzeba wymienić albo zregenerować odbłyśnik. Leżą i się kurzą oddam za symboliczną flaszkę rudej :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mech15

Siema. Wie ktoś czy przeszczep podsufitki z B7 do B6, poza kolorem, jest P&P?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Si

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Wszystko pasuje


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
mech15

Dzięki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Ktoś jest w stanie wytlumaczyć o co tu biega zimówki tylne wyglądają jak nowki po 4 miesiacach codziennej jazdy a letnie tylne po takim samym czasie wyglądają jak obraz nędzy i rozpaczy co jest nie halo ktoś wie ?

7f0d3c7c61a066409b26ded80cb5759f.jpgee8fdf6ff25858fc746548fc472783b6.jpg

Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania