Skocz do zawartości
Mepi

A4 B5 Wymiana pompki centralnego.

Rekomendowane odpowiedzi

Mepi

Witam!!!

Znalazłem dużo informacji na temat pompek lecz nie ma tam konkretnej odpowiedzi o która mi chodzi.

Posiadam pompkę centralnego o numerach

8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota.  (Audi A3/A4)

ze względu że skończyła żywot chciałbym wymienić od razu na taka z możliwością otwierania z ORI pilota.

Szukam od razu pompki z LIFTA pod 3 przyciski, zawsze bajer z klapa się przyda.

Już wiem że najlepszym zamiennikiem jest pompka o numerach

8D0.862.257   - 1999-2003 - Alarm. Pilot. (433 MHz) Zamiennik do wszystkich 8D0.  PR-5D0,5D1  (Audi A3/A4)

Lecz bardzo ciężko znaleść taka w rozsądnej kasie, więc szukamy alternatywy i wyskakuje nam taka

8D0.862.257 E - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. "GB."  (Audi A3/A4)

Jest ona dużo tańsza i też obsługuje piloty.

Rodzaje pompek.

Cytat
8L0.862.257   - 1996-1997 - Alarm.      Pilot (433,92 Mhz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)
8L0.862.257 A - 1996-1997 - Alarm.      Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6/A8)
8L0.862.257 B - 1996-1997 - Alarm.      Pilot (315 MHz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)
8L0.862.257 D - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot (433,92 Mhz) (Audi 100/A3/A4/A6/A8)
8L0.862.257 E - 1996-1997 - Bez alarmu. Pilot - brak. (Audi 100/A3/A4/A6)
8L0.862.257 G - 1997-2003 - Alarm.      Pilot (433,92 MHz) Zamiennik do wszystkich 8L0. (Audi 100/A3/A4/A6/A8)
8L0.862.257 H - 1997-2003 - Alarm.      Pilot - brak. (Audi A3/A4/A8)
8L0.862.257 K - 1997-2000 - Bez alarmu. Pilot (433 MHz)  (Audi A3/A4/A8)
8L0.862.257 L - 1997-1999 - Bez alarmu. Pilot - brak.  (Audi A3/A4)
8L0.862.257 M - 1997-2003 - Alarm.      Pilot (315 MHz) Przycisk PANIC. "J.."  (Audi A3/A4/A8)
8L0.862.257 N - 1997-2003 - Alarm.      Pilot (315 MHz) przycisk PANIC.  (Audi A3/A4/A8)
8L0.862.257 P - 1997-2003 - Alarm.      Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku.  (Audi A3/A4/A8)
8L0.862.257 Q - 1999-2003 - Alarm.      Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. (Audi A4/A8)
 
8D0.862.257   - 1999-2003 - Alarm. Pilot. (433 MHz) Zamiennik do wszystkich 8D0.  PR-5D0,5D1  (Audi A3/A4)
8D0.862.257 B - 1999-2003 - Bez alarmu. Pilot. (433 MHz)  (Audi A3/A4)
8D0.862.257 C - 1999-2003 - Bez alarmu. Bez pilota.  (Audi A3/A4)
8D0.862.257 D - 1999-2003 - Alarm. Pilot (315 MHz) przycisk PANIC. PR-5D2  (Audi A3/A4)
8D0.862.257 E - 1999-2003 - Alarm. Pilot (433 MHz) Dodatkowa syrena z aku. "GB."  (Audi A3/A4)
 
443.862.257 C - 1983-1987 - Audi 80/90/200.
443.862.257 D - 1988-1991 - Zamiennik dla 443.862.257 H i 443.862.257 E. Audi 80/90/200/100/A6
443.862.257 H - 1988-1991 - Zamiennik dla 443.862.257 D i 443.862.257 E. Audi 80/90/200/100/A6
 
4A0.862.257 A - 1990-1995 - Zamiennik dla 4A0.862.257 C. Audi 80/90/200/100/A4/A6
4A0.862.257 A (2) - 1993-1995 - Zamiennik dla 4A0.862.257 C. Audi 80/90/200/A4
4A0.862.257 B - 1990-1996 - Alarm. Audi 80/90/200/100/A4/A6
4A0.862.257 C - 1990-1995 - Zamiennik dla 4A0.862.257 A. Audi 80/90/200/100/A4/A6
4A0.862.257 E - 1990-1996 - Zamiennik dla 4A0.862.257 K. Audi 80/90/200/A4
4A0.862.257 F - 1990-1996 - Alarm. Audi 80/90/200/100/A4/A6
4A0.862.257 G - 1990-1996 - Pilot podczerwieni. Alarm. Audi 80/90/200/100/A4/A6/A8
4A0.862.257 H - 1990-1996 - Zamiennik dla 4A0.862.257 K. Audi 80/90/200/A4
4A0.862.257 J - 1990-1996 - Pilot podczerwieni. Alarm. Audi 80/90/200/100/A4/A6/A8
4A0.862.257 K - 1990-1996 - Zamiennik dla 4A0.862.257 H. Audi 80/90/200/A4
4A0.862.257 P - 1990-1995 - Audi 80/90/200/100/A4/A6
 
--- Pompki VW ---
 
1H0.962.257 A - 1991-1998 - Golf/Vento/Polo
1H0.962.257 B - 1991-1998 - Golf/Vento/Polo
1H0.962.257 C - 1991-1998 - Golf/Vento/Passat
1H0.962.257 D - 1991-1998 - Golf/Vento/Polo
1H0.962.257 E - 1991-1998 - Golf/Vento/Polo/Passat
1H0.962.257 F - 1998-2001 - Polo
1H0.962.257 G - 1991-1996 - Golf/Vento/Polo/Passat
1H0.962.257 J - 1998-2001 - Golf/Vento/Polo
3A0.962.257   - 1988-1992 - Passat
357.862.257   - 1988-1992 - Passat
6N0 962 257   - 1998-2001 - Polo
6N0 962 257 A - 1998-2001 - Polo

Teraz moje pytanie co potrzebuje do pompki 8D0.862.257 E  żeby działała poprawnie. Już wiem że pilot pod 433 MHz. Teraz jakie numery musi mieć pilot żeby działał z tą pompką? Czy musi być 433MHz czy możę być 433,92MHz? Najlepiej jak by ktoś miał taką pompkę i podał nr pilota z jakim współpracuje.

Poniżej podaje numery kluczyków.

Cytat

Kod wyposażenia (jeśli podany):
5D1 - Pilot 433,92 MHz
5D2 - Pilot 315 MHz
5D3 - Pilot 315 MHz (O zmniejszonym zasięgu działania)
5D4 - Pilot 315 MHz (Bez przycisku PANIC)
5D5 - Pilot 315 MHz
5D6 - Pilot 315 MHz
5D9 - Pilot 434 MHz

HLO 1JO 959 753 A i B - 433 MHz - 2 przyciski

4D0 837 231 - 433,92 MHz - (9/97-8/98) - 2 przyciski - 5D1
4D0 837 231 A - 433,92 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ i/lub 433 MHz
4D0 837 231 B - 315 MHz - (8/97-8/98) - 2 przyciski - 5D3
4D0 837 231 C - 315 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D3
4D0 837 231 D - 315 MHz - (8/97-8/98) - 2 przyciski - 5D2
4D0 837 231 E - 315 MHz - (8/97-12/98) - 3 przyciski - 5D2
4D0 837 231 F - 315 MHz - 4 przyciski (w tym PANIC)
4D0 837 231 G -
4D0 837 231 K - 433,92 MHz - 3 przyciski
4D0 837 231 M - 315 MHz - 4 przyciski (w tym PANIC)
4D0 837 231 N - 433,92 MHz - (9/97- 5/01) - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ 433 MHz
4D0 837 231 P - 315 MHz - (8/97- 5/01) - 4 przyciski (w tym PANIC) - 5D2
4D0 837 231 Q - 315 MHz - (4/97- 5/01) - 3 przyciski - 5D3
4D0 837 231 R - 433,92 MHz - (8/97- 8/98) - 2 przyciski - 5D1 - NAJPRAWDOPODOBNIEJ 433 MHz
4D0 837 231 S -
4D0 837 231 T - 315 MHz - (8/97- 8/98) - 3 przyciski (w tym PANIC)

8D0 959 753 A - 2 przyciski

8E0 837 220 R - 315 MHz - 3 lub 4 przyciski (banan)
8E0 837 220 K - 433 MHz - 3 przyciski

8L0 837 231 A - 433,92 MHz - (9/96-8/97) - 2 przyciski - 5D1
8L0 837 231 B - 315 MHz - (7/96-7/97) - 3 przyciski - 5D3
8L0 837 231 C - 315 MHz - (1/97-7/97) - 2 przyciski - 5D3

8L0 959 753 - 315 MHz - (9/96-8/97) - 2 przyciski - 5D2
8L0 959 753 A - 315 MHz - (7/96-7/97) - 3 przyciski - 5D2

8PO 837 220 D - 434 MHz

8Z0 837 231 - 433.92 MHz - 434.42 MHz - (12/00 - 06/02) - 3 przyciski
8Z0 837 231 A - 315 MHz - (12/00 - 06/02) - 3 przyciski
8Z0 837 231 B - 315 MHz - (12/00 - 06/02) - 4 przyciski (w tym PANIC)
8Z0 837 231 C - 315 MHz - (12/00 - 06/02) - 3 przyciski (bez PANIC przycisku)
8Z0 837 231 D - 433.92 MHz - 434.42 MHz - (07/02 - 12/04) - 3 przyciski
8Z0 837 231 E - 315 MHz - (07/02 - 12/04) - 3 przyciski
8Z0 837 231 F - 315 MHz - (07/02 - 12/04) - 4 przyciski (w tym PANIC)
8Z0 837 231 G - 315 MHz - (07/02 - 12/04) - 3 przyciski (bez PANIC przycisku)

Liczę że ktoś mi to rozszyfruje.

Później komuś się na pewno przyda.

 

 

 

Numery pompek oraz kluczyków zaczerpnąłem z nielubianego forum więc linka nie wstawiam.

 

Edytowane przez Mepi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
klysek

Ja ci moge tylko podpowiedzieć żebyś nie wsadzał pompki z lifta bo te grafitowe wirnik padają jak muchy :facepalm: ja w tym roku 3 razy wymieniałem wirnik z łopatkami bo sama pompka ok 350 zł 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

Kazdy pilot ktory bedzie wspolpracowal z podana przez ciebie pompka to taki ktory dziala na czestotliwosci 433.92 i/lub 433 MHz.
Ja mam pilot 4D0 837 231A (433.92MHz) i dziala z pompka 433MHz - 8D0.862.257 B   

Z tego co pamietam to do otwierania bagaja z pilota potrzebne jest siłownik zamka klapy bagażnika z audi a4 b5 polift
oraz zamek klapy bagażnika z audi a4 b5 polift z obowiązkowym miejscem na dwa cięgna.


Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez tomekch973

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi

Dobra kupujemy ta pompkę i piloty 433.92MHz. Najwyżej będę się martwił jak nie będzie działało.


Tak właśnie napisałem to z Lumi 950 XL z systemem Windows 10

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tomekch973

musi działać :D w razie czego służę pomocą :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mepi

Dobra wszystko zamówione, jak złoże wszystko do kupy pewnie będę potrzebował kogoś żeby zakodować piloty chyba że samemu mi się uda. Ale jak by się nie udało ktoś chętny z okolic Wrocławia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania