Skocz do zawartości
TyBucu

A4 B5 [1.8 ADR] Wypluwa olej uszczelkami, cisnienie pod korkiem oleju.

Rekomendowane odpowiedzi

k232

No i tu by się przydał bucu :biggrin:

Bo nie wiem czy samą membranę jakimś cudem można zdobyć czy nie :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Masz napisane wyżej że to jedna całość . Dopóki nie sprawdzisz to niema co gdybać.  Być może poszedł by zaworem taki jak ja na foto wkleiłem ale musiała by być rzeźba. Weź sprawdź jak jest u ciebie . Możliwe że jest dobry.  A jak Ci Buc jest potrzebny to szukaj kontaktu a znajdziesz.☺✌

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
jacek70

A twoja w jakiej kondycji ???  Cała , dziurawa , zaworek padł  ???

Pytam bo nie napisałeś .:hmmdrapanie:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Swojej nie widziałem, no ale coś nie tak skoro puszcza olej :biggrin:

Jutro ściągnę i wstawię zdjęcie ale zaworka od środka i tak nie da się zobaczyć ;/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TomaszMKII

Sorry za odkop ale zaczął mi rzygać olejem z uszczelnienia miski olejowej, korek po odkręceniu wylatywał jak korek od szampana. Odkręciłem to kolano dolotu, żadnej membrany nie odnalazłem. No to stwierdziłem że skoro eżektor ładnie ssie to zapinam wąż odmy bezpośrednio do podciśnienia. Obecnie efekt jest taki że korek jest lekko przyssany w trakcie odkręcania. Czyli nie ma już nadciśnienia w skrzyni korbowej, za to jest niewielkie podciśnienie. Mam nadzieję że to się sprawdzi i przestanie mi gubić olej bez podnoszenia silnika i ponownego uszczelniania miski... Co myślicie o tym rozwiązaniu? Pozdrawiam.

 przewod-powietrza-vw-audi.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania