Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Cewka zapłonowa 1.8

Rekomendowane odpowiedzi

k232

 

Pany od 5.20 dosłownie 5 sekund jak gość wyciąga tą fajkę i kładzie na silniku.

Jak ja wyciągnę cewkę razem z fajkami na silnik to mogę odpalić wtedy silnik żeby sprawdzić czy są przebicia na fajkach, czy jest na to inny bezpieczniejszy sposób??

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Możesz zrobić  foto jak wygląda twój silnik i jaki jest moduł zapłonowy ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ja mam taką cewkę i na te dwa bolce od dołu zakłada się fajki.

thumb-141x141.jpeg

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No właśnie  tak myślałem. Tak jak na filmie to można sprawdzić tylko pojedyncze świece a u Ciebie to tylko te co mają kable ( czyli tylko dwie) 

Oczywiście jak zdejmiesz jedną fajkę to silnik odpali na 3 cylindry a komp złapie błąd wypadania zapłonu. Niewiele Ci da takie sprawdzanie bo i tak dwóch świec pod modułem nie sprawdzisz bo niema jak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

sprawdzilem nie ma blyskawic na kablach cos masz nie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
Godzinę temu, uszol napisał:

sprawdzilem nie ma blyskawic na kablach cos masz nie tak

Tylko co nie tak? Mi się wydaje, że kable ciulowe bo jak popsikałem wodą to na każdym kablu iskra i dodatkowo te błyskawice.

 
___________________ 

 

 
dodano 0 minut później  
 
 
2 godziny temu, jacek70 napisał:

No właśnie  tak myślałem. Tak jak na filmie to można sprawdzić tylko pojedyncze świece a u Ciebie to tylko te co mają kable ( czyli tylko dwie) 

Oczywiście jak zdejmiesz jedną fajkę to silnik odpali na 3 cylindry a komp złapie błąd wypadania zapłonu. Niewiele Ci da takie sprawdzanie bo i tak dwóch świec pod modułem nie sprawdzisz bo niema jak.

Dzięki Jacuś😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Na pewno kable mają przebicia, dziwi mnie akurat że ngk felerne dostałeś bo moje hulają 3 rok bez problemowo 150 zeta chyba położyłem za nie. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A może się zje bały poprzez to kompanie w wodzie . Ja rozumiem prysnąć raz ze zraszacza i luknąć czy jest przebicie ale nie lać ile wlezie i czekać na.efekt. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
2 godziny temu, uszol napisał:

Na pewno kable mają przebicia, dziwi mnie akurat że ngk felerne dostałeś bo moje hulają 3 rok bez problemowo 150 zeta chyba położyłem za nie. 

Te ngk to jakaś lipa, wcześniej też miałem ngk i nie działało to poprawnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Albo ty masz cos zje**ne w instalacji i niszczysz kable 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Auto do elektryka i niech szuka przebicia czy jak inaczej to zdiagnozować?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Układ zapłonowy sprawny, auto dalej na ssaniu działa na 3 cylindry, uszczelka pod kolektorem wydechowym ma wpływ na nierówne działanie silnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
36 minut temu, k232 napisał:

wydechowym ma wpływ na nierówne działanie silnika?

Nie - ale i tak wymień bo nie ma na co czekać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ciężki dostęp?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No nie ma lekko.:biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

@jacek70 jakie objawy są w aucie gdy uszkodzona jest uszczelka pod kolektorem wydechowym?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
14 minut temu, k232 napisał:

@jacek70 jakie objawy są w aucie gdy uszkodzona jest uszczelka pod kolektorem wydechowym?

Pyrczy wydech, czasem widać wylatuje spaliny a po pewnym czasie jest widoczna okopcenie w miejscu nieszczelności.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No właśnie i takie pyrczenie słychać na ssaniu, więc muszę działać 😛

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Szukaj okopceń . Patrz a ktoś inny niech pogazuje trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ale te okopcenia będą wylatywać przez wydech czy jak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie przez wydech a w okolicy uszczelki kolektora. O ile jest tam nieszczelność bo tego jeszcze nie wiemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Raczej jest nieszczelność bo tragicznie słychać ten wydech na ssaniu 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A może to plecionka ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Plecionke zmieniałem i tak samo ten wydech ciulowo było słychać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wejdź w kanał i sprawdź cały wydech. Nie wykluczone że plecionka znowu poleciała. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania