Skocz do zawartości
Nyq

A4 B5 Wymiana ECU

Rekomendowane odpowiedzi

Nyq

Witam, wymieniam u siebie ECU silnik 1.8t AEB nowy ECU też z AEB nr te same (stary sterownik na 5wtyk) jak powinna wyglądać wymiana?? będzie problem z immo jak sądzę?? jak to ogarnąć?? 

Wesołych Świat wszystkim :)

Edytowane przez Nyq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

ktoś coś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jeżeli zmieniasz Ecu to musisz spisać aktualny pin jaki tam siedzi i mieć nowy żeby potem wpisać go i zaadoptować...jeżeli nie masz pinów nie obejdzie się bez wizyty u magika


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

mam vag cana wiec zczytac mam czym:P tylko jakies wskazówki?? bo nigdy tego nie robiłem :P jak cos to to chinczyk ten kabel i dziala vag commander 1.4

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Ten sterownik ode mnie ma zdjęte immo z tego co pamiętam.
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

taa? to czyli poprostu podlacze i powinno grać ?:P

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

O ile jej jak mowie to tak ale reki se nie dam uciąć.

W tym aucie da się tez poprostu wylaczyc immo przez polski vag ale nie opisze tu z wiadomego powodu jak to sie robi...
wystukane młotkiem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

pisz pw :P jak immo wylaczyc jak coś

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fazi

Commanderem nie zdejmiesz immo z me7.5

Jak ecu ma immo 2 to starczy adaptację pinem licznika zrobić 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

mam licznik bez immo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fazi

'96 teraz doczytałem :2dziura::decayed:

To eepromprogramer powinien dać radę zczytac pin z puchy immo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu
'96 teraz doczytałem :2dziura::decayed:
To eepromprogramer powinien dać radę zczytac pin z puchy immo


A znasz myk z adaptacją na 37? :grin:

Śmieszne tylko ze zablokowali to w vcds :grin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

jaki myk?:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Fazi


A znasz myk z adaptacją na 37? :grin:

Śmieszne tylko ze zablokowali to w vcds :grin:

No nie znam
Możesz na pw mnie oświecić

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

sprawdziłem dzis ten ecu i podłączyłem i auto normalnie odpalilo :P czyli immo off? tylko że miga kontrolka immo caly czas, jak sie jej pozbyć?? i pojawia sie błąd zablokowany moduł sterujący silnika, auto chodzi jak czolg ale to przez soft jak niemniewam, teraz czekam na wtryski i jade na korekte :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

wyłącz immo tak jak mowilem przez pw bądź wykręć kontrolke, immo na sterowniku jest wyłączone.


I nie jezdzij na tym sofcie dopóki go nie zestroisz bo tak jak mówiłem uwalisz motorownie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

spoko nie jezdze nanim, jezdze na swoim;p podłączałem tylko zeby sprawdzic, ale jak zaloze te wtryski juz to normalnie moge do tunera jechać? i bedzie chodzic normalnie?? bo natych jak odpalilem to nie dojechalbym;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu
spoko nie jezdze nanim, jezdze na swoim;p podłączałem tylko zeby sprawdzic, ale jak zaloze te wtryski juz to normalnie moge do tunera jechać? i bedzie chodzic normalnie?? bo natych jak odpalilem to nie dojechalbym;]


Teoretycznie tak, ale po co to zakladac jak wtryski to dwa imbusy a sterownik tuner i tak musi podpiąć na blacie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

bylem u tunera wszystko cacy, korektę zrobił auto jeździ super. tylko mam zawyzone ciut obroty jałowe bo ok 1050 czy to normalne?? a i mam K03 a jadąc na 3biegu gaz w podłoge doładowanie wynosi 1b i o dziwo trzyma do końca obrotów, ile k03 jest w stanie pojezdzic na takim programie?? bo domyslam sie ze dlaniej 1b to juz wysokie cisnienie. w peaku dobija do 1.4b

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

Na spokojnie wytrzyma i do 1.7b w peaku więc nie jest jeszcze aż tak wyżyłowane.

Zrób logi kanału 003, 007 i 025, chętnie popatrze co tam gra.

Na tych wtryskach obroty są jak najbardziej normalnie zawyżone.

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
TyBucu

hamowałeś go też?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

hamowałem wyszło 197ps jak obroty ok to spoko :PP na logi niema teraz pogody ;/ taki peak 1.5b jest tylko na pierwszym biegu tak to max 1.2b 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ładny wynik :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

dzieki. to sie troche uspokoiłem jak te 1b to jeszcze nie tragedia:P a i tak k04 wpadnie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nyq

TyBucu ile tobie natym sofcie NM wypluło ?;p

Edytowane przez Nyq

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania