Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Potencjometr przepustnicy 1.8 ADR

Rekomendowane odpowiedzi

grucha

Linke za mocno napaiełeś może na ty dzinglu przed przepustnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Sprawdzę, dzięki za podpowiedź :):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Przepustnica zmieniona a obroty dalej falują, zaczynają falować jak zmienia się na gaz i auto działa na gazie, może to kwestia porządnego wystrojenia gazu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

A adaptowałeś wogóle przepustnice po wymianie?
Jeśli tak to wtedy wina gazu za ubiga dawka albo za bogata.no chyba ze masz krokowca od gazu na śrube jeszcze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Lpg sekwencja 4 gen, adaptacja zrobiona. Dziś jadę jeszcze raz na strojenie lpg w czasie jazdy zaczynając od mapy pb a kończąc na korektach itp..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Jezeli warjuje tylko na gazie to musisz go wyklarowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Od samego początku mówiłem że gaz niewystrojony to nie słuchałeś. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Jacku, ale w innym temacie dodałem ustawienia gazu to nic nie odpisałeś a cwiartek mówił że ustawienia nawet sa git i mnie to trochę zmyliło:-D

 

Jeszcze nie rozumiem jednej rzeczy, po wymianie przepustnicy auto nie działa na ssaniu tylko od razu na normalne obroty wskakuje. Czy to tak powinno być? 

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
52 minuty temu, k232 napisał:

po wymianie przepustnicy auto nie działa na ssaniu tylko od razu na normalne obroty wskakuje. Czy to tak powinno być? 

Ssanie powinno być. 

Czy ta nowa przepustnicę była rozbierana ? Pytam bo może ktoś źle przyktęcił klapkę do trzpień i się teraz przycina. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Kuźwa może z gazem jest wsio dobrze.. Przepustnica nie było rozbierana, od razu założona.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Dzwoniłem do mechanika, który mi wymieniał przepustnicę i mówi, że tam się nic nie da ustawić bo pod tym plastikiem są jedynie koła zębate i mówi mi, że znowu inną przepustnicę trzeba kupić, coś nie tak z tym mechanikiem czy z przepustnicą?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jak ja walczyłem z przepustnicą to źle przykręciłem klapkę do tego trzpienia ( o ile pamiętam jest ona na 2 śrubki)  i przepustnica się zacinała . 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Możesz to ujawnić na jakimś zdjęciu ? Mam starą przepustnicę to najwyżej na niej spróbuję :D

Tu przepustnica jest okej tylko nie ma ssania po dłuższym postoju.

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Te dwie śrubki w samym środku.

477148073_1_1000x700_przepustnica-vw-passat-b5-18-20v-adr-wronki.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

No dobra powiedz mi jeszcze co to znaczy, że się zacinała? Jakie objawy?

A w tym potencjometrze co są te koła zębate to tam się coś ustawia ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Ta klapka co ma kształt koła i jest przywrócona na dwie śrubki  z racji tego że ją wykręciłem została przywrócona źle. Po prostu przesunął em ją o pół milimetra w bok i dotykają ścianki bocznej czego efektem były wolne obroty w okolicy 2 tysiące  lub brak ssania bo była całkiem zamknięta. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Jacku, czy te ścieżki, które zaznaczyłem na zdjęciu poniżej są już wyrobione ??

Do czego służy czujnik przepustnicy? Może on odpowiadać za ssanie ?

prze.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Nie to tylko naturalne wytarcie napylonego wegla czy też innego przewodnika. Problem by był gdyby to było stare do podkładu. Umyj to spirytusem , podobnie umyj ślizga cz czyli tą część co po tym jeździ. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Cholera, gdzie może być problem? W starej przepustnicy ssanie było elegancko po każdym dłuższym odpalenia auta i falowały obroty, w zmienionej przepustnicy nie ma ssania + dalej są falujące obroty.. ? Błędów na kompie nie ma ani jednego, ktoś coś doradzi ? Coś mi mechanik wspominał, że czujnik temp G62 jest odpowiedzialny też za obroty.. Niby temp dobrą pokazuje ale może nie do końca jest dobry?

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
harry19-19

Kolego jesteś z Rzeszowa , jedź do kolegi Sumoss jest z Nowego Borka jakieś 10km od Rzeszowa i on Ci ogarnie , jeżeli chcesz tel pisz na priv , gwarantuję że nie pożałujesz a on sprawdzi od a do z.

 

chociaż jestem z Jarosławia ale jeżdzę do Piotrka bo tutaj w Jarosławiu lubią tylko doić 

Edytowane przez harry19-19

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
16 godzin temu, k232 napisał:

że czujnik temp G62 jest odpowiedzialny też za obroty..

a to ciekawe, że jeżdze z zamiennikiem g62 febi który sypie błędem cały czas do ecu a obroty na jałowym stoją sztywno na 800 :placz: zmień mechanika grzesiek lepiej 

Edytowane przez uszol
  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ja tylko głośno myślę i czekam na odpowiedź , właśnie mi pomogłeś:-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Wsiadam dziś do auta i nagle jest ssanie, super cieszę się ale jadę dalej i nagle te same objawy obrotów co na starej przepustnicy..

Czyli ewidentnie gdzieś wina leży po stronie brania lewego powietrza ?

Czy korekty długo i krótkoterminowe, które są powyżej normy one się tworzą pod względem brania lewego powietrza ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
harry19-19

A co powiedział kolega Sumoss ??? Byłeś u niego 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Byłem u niego, auto stało 3 dni u niego na garażu, ściągnął kolektor i znalazł zawinientą gumę i gdzieś tam łapało lewe powietrze ale też sprawdził przepustnicę i mówił że jest uszkodzona, nie otwiera się ani nie zamyka do końca przez to falują obroty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania