Skocz do zawartości
luks420

A4 B5 prośba o analizę logów i testów licznika jaeger 1/2fis b5 1.9tdi

Rekomendowane odpowiedzi

luks420

witam. w mojej b5 1.9tdi mam zegary 1/2fis jaegera. ostatnio zauważyłem problem z wskaźnikiem paliwa bo raczej mój kopciuch nie pali 8l/100km przy normalnej jeździe... parę tygodni temu po odpaleniu samochodu wskazówka podskoczyła do połowy baku po czym zaraz wróciła na swoje poprzednie miejsce czyli stan przedrezerwowy. kilka dni temu jak wracałem do domu miałem  włączoną rezerwę i przenogi jechane na niej jakieś 50km. dzisiaj jechałem do rodziny więc wiedziałem, że będę musiał tankować bo w baku prawie pusto lecz ku mojemu zdziwieniu po przekręceniu zapłonu poziom paliwa był  na tyle wysoki, że był lekko ponad rezerwę..  po przejechaniu 10km zjechałem na stacje i zatankowałem 24l diesla a wskazówka jest w 1/4 skali. 

szukałem pomocy na forach i z tego co znalazłem to albo licznik albo pływak w baku do wymiany (btw jak się do niego dostać? od spodu auta ?)

posiadam program vcds lite i zrobiłem test zegarów. Bardzo byłbym wdzięczny jeśli ktoś by to przeanalizował i wyraził swoją opinię co do mojej wariującej wskazówki.

1.Tu zdjęcie moich zegarów . temperatura w granicach 70stopni bo test był robiony po trasie ;).

https://goo.gl/photos/kzw4C1Ya2UKnnB4d7

2.tutaj pierwszy z testów wyjść czyli analog indicators. na zdjęciu tego tak nie widać ale wydaje mi się że żadna z wskazówek nie jest idealnie na środku tylko każda jest odchylona w lewą lub prawą stronę ( ta od paliwa w lewą ).

https://goo.gl/photos/vJaoUZrbS9qWLb8J8

3.drugi z output tests czyli 'instrument cluster lamp test'

https://goo.gl/photos/nA2wPthVGupPhJMy5

4. trzeci test czyli 'segment test'. dlaczego wyświetlacz wygląda na wylany jak podczas jego normalnej pracy nic takiego nie widać. mam wypaloną 1 czy 2 linie ale nie jest wylany ... i kolejne pytanie to dlaczego licznik tak mocno świeci tylko podczas tego testu ? pokrętłem na liczniku nie jestem w stanie osiągnąć takiego efektu.

https://goo.gl/photos/i5UpvLnLykw2UCqT6

5. podczas testu " switch and instrument lighting" w zasadzie nic się nie dzieje

https://goo.gl/photos/9T1pd6eVeQ9oB6o2A

6. a tutaj już zdjęcia z poszczególnych grup na blokach wartości mierzonych.  jeśli chodzi o oporność to jest cały czas jednakowa wartość. tam sie pojawiają też grupy o zakodowanych kluczykach chyba ale jestem zielony z tego więc napiszę tylko jakie kluczyki posiadam: 2 scyzorykowe, 1 serwisowy i 1 taki mały plastikowy chyba służy jako wzornik.  jeśli  chodzi o scyzorykowe klucze to oba działają  i można nimi odpalić auto. 

https://goo.gl/photos/dgPgnkBp51ekuemp6

 

 

Edytowane przez luks420
błędy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Te zegary jaegera są wadliwe, możesz od razu szukać całego zegaru z VDO.

Jak test robiłeś po trasie to dlaczego wskazówka pokazuje tylko 70 stopni ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Fazi jest specem od liczników ale masz Jagera wiec szukaj Vdo jak piszą koledzy. Podejrzewam że Fazi powie podobnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

wada zegarów przerabiałem to szukaj vdo  jak koledzy piszą 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luks420
10 godzin temu, k232 napisał:

Te zegary jaegera są wadliwe, możesz od razu szukać całego zegaru z VDO.

Jak test robiłeś po trasie to dlaczego wskazówka pokazuje tylko 70 stopni ?

nie było to świeżo po trasie tylko jakieś 20-30minut później. 

3 godziny temu, goldi napisał:

wada zegarów przerabiałem to szukaj vdo  jak koledzy piszą 

Dzięki za wszystkie wypowiedzi. poczekam jeszcze co Fazi powie ale generalnie już zaczynam poszukiwania VDO. pozdrawiam 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Powodzenia i daj znać jak się uda wszystko poskładać 😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
luks420

wielkie dzięki panowie ! winny był licznik jaegera. udało mi się dostać w dobrych pieniądzach VDO z pełnym fisem, ringami z a6c5 i manetką. teraz wszystko hula jak powinno ;) wstawiam foto jak to się prezentuje (już  nie ma takiej choinki bo ogarnąłem elektryke :D)

link: VDO full fis

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No  i teraz masz elegancko :thumbsup:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

O widzisz, teraz to jest bajka😊

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
p.kaldonski95

5a1dc099e9a7d_81.thumb.jpg.7e6913d898670b779e6175411745b455.jpgPomożę ktoś rozczytać te logi bo mi a4 b5 1.9  afn za dużo pali 10/11 litrów

3,1.jpg

3.jpg

10,1.jpg

10.jpg

8,1.jpg

8.jpg

11.jpg

23915615_1447782022007344_3120261117110252568_n.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania