Skocz do zawartości
fenri95

A4 B5 Brak mocy audi a4 b5 1.6

Rekomendowane odpowiedzi

fenri95
6 minut temu, grucha napisał:

e9d0c0b62e9e96f23da381a1e3ab6377.jpg

To ta uszczelka ale skoro posmarowałem silikonem dodatkowo i dalej tak słychać to chyba można ją wykluczyć

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Jeśli jest cała .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fenri95

Wyciągałem ją i dobrze sprawdziłem cała jest

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

To trza szukać gdzie indziej bo to nie jej wina. :kox:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Syczy tam gdzie rozbierales tak? To rozbierz to cale jeszcze raz.sprobuj odme sprawdzic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fenri95

Koledzy sprawa wydała się na bardzo smieszną.. Po dodaniu gazu ten dźwięk narasta. Nagłośnienie ma zakłócenia po wyłączeniu radia wszystko jest w normie a ja szukam co tam mogłem spartolic :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

No to jestes miszcz.brawo ty ale ten silikon wywal z uszczelki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fenri95

Dałem go bardzo delikatnie nie chce mi sie tego rozpoławiać powinno być ok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
grucha

Zeby ci tego silikonu do srodka nie wciagnelo bo bedzie kicha

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
fenri95

Dawałem na samych krawędziach bardzo cieniutko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Thunderice

Podepnę się pod temat. Mam A4 B5 1.6 AHL i mam problem z tą nieszczęsną gruszką na kolektorze ssącym. Problem polega na tym, że gruszka stoi i przy niskich i przy wysokich obrotach. mechanicznie jest sprawna tzn. działa przy podłączeniu podciśnienia na krótko tj. z pominięciem tego elektrozaworka. Niestety przy uruchomieniu silnika idzie na maxa w górę i tak stoi więc zaworek niezbędny. zmierzyłem wartości napięcia na przewodzie i mam po uruchomieniu około 3,6V a po dodaniu obrotów wartość leci do 0,0. znalazłem na forum taki przypadek ale gość który to miał chyba się na forum obraził i napisał tylko że sobie z tym problemem poradził i nie była to wina przewodu ale sposobu usunięcia usterki nie podał. Dodam tylko, że zamieniałem i gruszkę i zaworek objaw ten sam więc wina jest gdzieś w sterowaniu. Na chłopski rozum zaworek powinien otwierać się przy dodaniu gazu czyli wartość napięcia powinna rosnąć a po zdjęciu obrotów spadać i zamykać podciśnienie. Jeżeli ktoś wie gdzie tkwi problem to proszę o poradę. Dziękuję za wszelkie podpowiedzi. 

Edytowane przez Thunderice

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania