Skocz do zawartości
lisek120

A4 B6 Błąd 17964

Rekomendowane odpowiedzi

lisek120

Witam

Jadąc wczoraj do rodzinki usłyszałem w aucie że gdzieś ucieka sprężone powietrze odkąd turbina się załącza. Posparawdzałem na szybko węże wszystko niby ok. Dzisiaj za jasnego zauważyłem że pleconka skończyła swój żywot ( było już czuć spaliny w aucie czasami). Dzisiaj wracając do domu z pray najpierw załączył się tryb awaryjny po resecie zapłonu ok, ale po paru km zaświecił się chek i tu już ponowne odpalenie auta nic nie dało. Podłączyłem kompa i wyskoczył błąd 17964 dodam jeszcze że auto zaczeło kopcić na czarno. Czy przyczyną będzie rozwalona plecionka?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dziadek

Nieszczelność w dolocie , o czy mowi ten błąd jak i objawy jakie opisałeś 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

błąd mówi o tym że turbina ma przeładowanie zobacz sobie skok sztangi w gr 11 bs ma być 11 mm  można dodatkowo zrobić log dyn gr 11 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
lisek120

Już wszystko jasne, jednak nawarstwiły się 2 problemy plecionkai dziura w wężu. Strzelił ten który doprowadza powietrze od turbiny do tej metalowej rury która jest w przednim pasie. Jak fachowo nazywa sie ten wąż? Tylko w avf jest tak że przy turbinie jest mocowanie na tego "klipsa" a drugi koniec na opaske? Bo kumpel ma taki od 115 i obydwa konce na opaski  w nim sa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Tu sie z tobą zgodzę przecież to jest przekroczona dolna granica doładowania  brawo ty ::):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Mam dziś ten sam błąd auto nie chce jechać muł nie kopci ani nic się nie dzieje tylko turbo nie działa. O 6 rano wszystko było git wczoraj tak samo bo turbo po regeneracji a o 14 jadę na zakupy i auto nie ma siły ktoś coś ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Przeczytaj co jest wyżej napisane i sprawdź u siebie...widzę że dalszy ciąg kłopotów u Ciebie :bag:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Teraz wracam z zakupów i turbo działa perfekt

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Czyli ze ma niedoładowanie ? Ale teraz działa normalnie to jak wężyk był by pęknięty to by teraz nie dzialało moze ten N75 sie kończy wszystki sprawdzone jest na swoim miejscu. Nieszczelnosc w dolocie coś więcej gdzie co i jak

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Na kompie ten jeden błąd tylko wyskoczył?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Tak

d495fc7adf35b0e92863558d33671648.jpg

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

wczoraj git dziś przez cały dzień auto szło jak wściekłe pod wieczór ulewa i ch.j turbo się wyłączyło działa od 4 tys. czasami złapie od 2600. dlaczego zawsze jak leje tak mocniej to cyrk sie dzieje jak padało kiedyś to czyjnik oleju szwankował. następna rzecz jak padał obfity deszcz to pedał gazu sie zj*b.ł teraz wjechałem w dużą kałużę i pada deszcz mocno to turbo nie działa fu.k. przed regeneracją turbosprężarki czasami tak samo było że nie doładowało turbo i też deszcz padał jak na niemcy leciałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Kurczę dziwne to ale może auto było kiedyś zalane i teraz wychodzi wszystko...a nie czujesz wilgoci w aucie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

po dłuższej jeżdzie taki zapach można powiedzieć jak by cos mokrego nie wiem jak ten zapach wytłumaczyć głównie jak napale klimatronikiem w aucie to czuć pod wykładziną pod moim fotelem było mokro dlatego MK mi zalało wtedy co piloty nie działały. jak słoneczny dzień i sucho to nic sie nie dzieje zawsze jak deszcz. pamiętam jak jechałem do niemiec w październiku do siostry to całą drogę nic się nie działo ze 100 km od celu zaczął padać deszcz mocno to pedał gazu sie zepsuł to tempomatem sobie radziłem. teraz zaś turbo to co jedno turbo i drugie było by zepsute i te same objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No ewidentnie masz gdzieś dziurę gdzie dostaje się woda i wtedy zaczynają dziać się cuda


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Zobacz czy nie masz dziury w podłodze na wysokości swojego fotela, bo coś tu jest nie tak...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Nie koniecznie w podłodze musi być dziura może ma kanały spływowe zatkane i woda stoi np w Ecu najlepiej zdjąć podszybie i zajrzeć tam


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Też myślałem ze do ECU leci gdzieś ale nie mam jak sprawdzic bo pada cały czas tam jakies liscie widac ale zeby zatkane bylo to nie wiem juz raz tam czyscilem troche jak widac za mało. Nie wiem jak dzis bo jeszcze auta nie odpalałem zonaczymy jak dzis sie bedzie zachowywac

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jak mówisz że są liście to duże prawdopodobieństwo że w Ecu stoi woda ale nie będziesz wiedział jak nie sprawdzisz


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Dziś też nie działa turbo w ogóle jak by ciśnienia nie dawało cos czy podciśnienia nie wiem jak to nazwac. Odpaliłem na zimnym silnik popracować na wolnych obrotach równo przez 2 min. Po czy sam zgasł. Przy próbie ruszenia silnik sie dusi trzeba więcej gazu dać aby nie zgasł

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Patrzyłeś na ECU czy nie zalane?

wykręcone z betoniarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552
Patrzyłeś na ECU czy nie zalane?

wykręcone z betoniarki



Jeszcze nie bo leje ale maske otwarlem na chwile i w podszybiu delikatnie stoi woda jest jej mało ale zauważyłem że od strony szyby ecu jak by nir było przykręcone? Tam są jakies śrubki ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jak nie ma śrubek na obudowie Ecu a powinny być 4 to już masz odpowiedź


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Rafi78

Tam jest ch****y dostęp i często Janusz ze stodoły nie wkręca od grodzi śruby i woda napierdala , chyba że uszczelki jeszcze masz ok

wykręcone z betoniarki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Marky2552

Zerkne tam jutro. Przestało padać i po 30 min. Turbo działa :biggrin: nie moge normalnie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania