Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju

Rekomendowane odpowiedzi

k232

Ktoś mi pomoże? Po długim postoju pierwsze zapalenie auta jest ciężkie, jak już odpali to każde kolejne odpalanie jest od przekręcenia kluczyka.

Układ zapłonowy sprawny, świece nowe, kable nowe używane oryginalne bez przebicia. Zdejmowałem po jeździe podciśnienie z reduktora ale niestety auto dalej słabo odpala, ktoś coś podpowie? Może to nie jest wina gazu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Zakryńć kurek od gazu na noc i zobacz co sie stanie rano, a później przyślij flaszke adres masz :grin: 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Nie mam adresu bo do dziś nie podałeś a kartkę wyrzuciłem :biggrin:

Tak już robiłem i też szału nie było, jakieś inne pomysły?

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Grzesiu znowu to samo ? 

Sprawdź jak pisze uszol.  Ja też Ci to radziłem ja samym początku naszej znajomosci.

Może reduktor lub listwa puszcza ?  Zobacz co będzie po zakręceniu. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

czyli zakładamy ze reduktor nie puszcza, g62 teoretycznie sprawne wiec zostal g40.. jesli wymiana jego nie pomoze to znaczy, że auto nie naprawialne i trzeba zezłomować :zab:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

g40 od czego jest?

Zakręcę gaz na butli i ściągnę na noc podciśnienie z reduktora.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

tfu, yebłem się... miałem na mysli czujnik polozenia wału nie wałka :zab:

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
5 minut temu, k232 napisał:

g40 od czego jest?

Zakręcę gaz na butli i ściągnę na noc podciśnienie z reduktora.

Tak zrób i napisz na drugi dzień jak odpalilo. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

uszol, masz używany ten czujnik położenia wału? :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

tylko wałka mocium panie, mój jak na złość pali od strzała :decayed: 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Czujnik wałka będzie walił błędem jak się kończy już więc podłącz vagine :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

czujnik położenia wałka chyba za bardzo nie ma nic do odpalania z pokazywaniem błedu czujnika położenia wału bywa różnie :whistling:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No jak ciężko pali to czujnik położenia wałka rozrządu przecież się tym objawia najlepiej jak by nie chciał w ogóle odpalić to wtedy na pewno błąd by wywaliło 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
19 minut temu, k232 napisał:

uszol, masz używany ten czujnik położenia wału? :biggrin:

Ja powinienem mieć gdzieś  dobrą używkę z mojego starego ADR-a

Jak o tym mowa to mam ⤵

czujnik-polozenia-walu-korbowego-hella.jpg

Edytowane przez jacek70

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Czyli co w końcu?

Na vagu nie ma żadnych błędów.

Czujnik położenia wału korbowego czy czujnik wałka rozrządu?

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol
3 minuty temu, wladi napisał:

No jak ciężko pali to czujnik położenia wałka rozrządu przecież się tym objawia najlepiej jak by nie chciał w ogóle odpalić to wtedy na pewno błąd by wywaliło 

wału, wału nie wałka milordzie :ninja:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No jo masz rację wału...się zapędziłem :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
11 minut temu, jacek70 napisał:

Ja powinienem mieć gdzieś  dobrą używkę z mojego starego ADR-a

Masz czujnik położenia wału korbowego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
2 minuty temu, k232 napisał:

Masz czujnik położenia wału korbowego?

Zobacz mój poprzedni post.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Widzę ale nie wierzę, że nic wcześniej nie mówiłeś :biggrin: i się dopytuję czy aby na pewno wiesz co mówisz :biggrin::decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jozek726

Gumki na pompowtrystkach do wymiany :): 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

A u mnie w aucie są pompowtryski? 😀

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
  • :facepalm:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
Godzinę temu, jacek70 napisał:
  • :facepalm:

Że co?

Gdyby czujnik był na wykończeniu to auto nie odpalało by dobrze chyba za każdym razem?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Wg mnie to nie . 

Gdyby czujnik padł całkiem to tak ale jeśli tylko szwankuje czasem to raz pali dobrze a raz źle. Ale może jeszcze ktoś coś podpowie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania