Skocz do zawartości
k232

A4 B5 Ciężko odpala po dłuższym postoju

Rekomendowane odpowiedzi

k232
1 minutę temu, jacek70 napisał:

A może to paliwo cofa ? 

Też mi się tak wydaje, tylko jaka jest tego przyczyna, że cofa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Zawór zwrotny może nie trzymać ( o ile takowy występuje w tym modelu )  

Może też pompka słabo dawać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Kierwa, nie mam auta zastępczego do roboty i nie mam kiedy oddać na sprawdzenie ciśnienia paliwa na zimnym silniku.

Już tyle rzeczy sprawdziłem, że obstawiam, że słabo pompka daje po długim postoju i zanim dojdzie paliwo to chwilę musi kręcić ewentualnie coś z wtryskiwaczami PB nie tak..

 
___________________ 

 

 
dodano 16 minut później  
 
 

Jak w ADR słychać pompę paliwa? Gdy przekręcam kluczyk to słyszę jedynie jak przepustnica klika przez chwilę i zaraz cisza..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Przepustnice  ma być słychać , pompkę też. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
1 minutę temu, jacek70 napisał:

Przepustnice  ma być słychać , pompkę też. 

Gdzie ucho nadstawić, żeby usłyszeć pompkę? Tak jak pisałem, tylko przepustnicę słyszę :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Do bagażnika. Możesz otworzyć ten okrągły dekiel i będzie na wierzchu ( prawie )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

To musi być dwie osoby bo nie zdążę dobiec :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

No weź kogoś poproś aby Ci włączył zapłon a Ty w tym czasie słuchaj.  Możesz opierało otworzyć (opcja ) i jest blisko do pompki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Zlokalizuję :):

 
___________________ 

 

 
dodano 8 minut później  
 
 

@jacek70 , chyba, że poszukać przekaźnika od pompy i sprawdzić czy bezpiecznik sprawny..

Wydaje mi się, że jak włączam zapłon to pompę powinno być słychać w środku auta.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Możesz sprawdzić. 

Przekaźnik pod kierownicą Nr 208 ( prawdopodobnie) 

Bezpiecznik pompki nr 28. (20A)

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

Ja u żony w audi nie słyszę pompy a powiedz mi jak z czujnikiem temperatury podmieniałeś próbowałeś odpalić na odłączonej wtyczce nie wiem ,czy w tym roczniku sprawdzisz vagiem czujnik  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232
21 minut temu, jacek70 napisał:

Możesz sprawdzić. 

Przekaźnik pod kierownicą Nr 208 ( prawdopodobnie) 

Bezpiecznik pompki nr 28. (20A)

 

Jacek, ale jak przekaźnik byłby walnięty to auto w cale nie chciało by odpalić.

 
___________________ 

 

 
dodano 0 minut później  
 
 
3 minuty temu, goldi napisał:

Ja u żony w audi nie słyszę pompy a powiedz mi jak z czujnikiem temperatury podmieniałeś próbowałeś odpalić na odłączonej wtyczce nie wiem ,czy w tym roczniku sprawdzisz vagiem czujnik  

Sprawdzałem odpalać na odpiętym czujniku - bez efektu, temp pokazuje prawidłową, sprawdzałem z vagiem.

Edytowane przez k232

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
goldi

to zostaje ci ciśnienie paliwa też w sumie mając 1.8 i 1.8T muszę się jeszcze w parę rzeczy zaopatrzyć  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

Sprawdzić nie zaszkodzi. Wiem że gdyby bezpiecznik lub przekaźnik od pompy był padnięty to ciężko by palił albo wcale dlatego sprawdź.  W zasadzie to i tak nie masz wyjścia. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Tak mi się coś wydawało mi się, że ten temat już kiedyś gdzieś był grany.... :ninja: i pewnie pompy paliwa do tej pory nie wymieniłeś a szukasz na około trylion rzeczy 

 

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Nie tak do końca pompa paliwa bo zatankowałem pół zbiornika paliwa i jakoś lżej odpala🤔🤔 

Ktoś przerabiał podobny problem ?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

No to tymbardziej wskazuje na zawór przelewowy w pompie :facepalm: im więcej wachy w zbiorniku tym mniej powinno sie cofnac i lzej bedzie palil  

Edytowane przez uszol

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ten zawór jest wbudowany w pompę tak??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
uszol

Jo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Ciśnienie paliwa zmierzyłem i przy odpalaniu pokazuje 3,5 bar na zimnym silniku, pompka działa dopiero w czasie kręcenia rozrusznikiem, czy ktoś ma jakiś inny pomysł co do odpalania? Może faktycznie ten czujnik położenia wału korbowego, no ale z drugiej strony silnik rozgrzany odpala od strzała..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

No bo tak często robi że jak zimny to słabo odpala a potem już ok więc ja bym obstawiał jednak ten czujnik położenia wału


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

A ten czujnik ode mnie sprawdzałeś ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Mam ten czujnik od Jacka więc pewnie się tym zajmę, ktoś mnie nakieruje gdzie ten czujnik się znajduje w ADR?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
k232

Dowiedziałem się właśnie, że przy pompce paliwa jest jakiś filtr i on może być zapchany, ktoś coś wie o tym filtrze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
2 godziny temu, k232 napisał:

Dowiedziałem się właśnie, że przy pompce paliwa jest jakiś filtr i on może być zapchany, ktoś coś wie o tym filtrze?

Przy pompce jest taki filtr - siateczka jednak myślę że to nie jego wina bo na ciepłym też by ciężko palił. 

Czujnik jest po prawej stronie  silnika ( u dolu) jak otworzysz maskę .

Na grodzi obok zbiornika wyrównawczego jest wtyczka. Najlepiej od wtyczki po kablu dojdziesz do niego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania