Skocz do zawartości
Artur

A4 B6 B6 DIVISION

Rekomendowane odpowiedzi

jacek70

Mowa o przednim centralnym ? 

Pytam bo  niedoczytałem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Jacek zaraz Ci jebne....to po co wchodzisz na forum żeby czytać ostatnie posty :baseball: prześledź rozmowę i wtedy jak chcesz to coś dopowiedz a nie się wcinasz między wiersze :niegrzeczny:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
12 minut temu, wladi napisał:

Dwie śrubki żeby odkręcić kratkę potem jedna żeby odkręcić czujnik naświetlenia wnętrza i kratkę wyszarpujesz bo jest na metalowych spinkach...tylko z czuciem bo ja połamałem :bag:

Łooo Panie a gdzie tam są śrubki :bag: na tych kratkach gdzieś ? To ja na bank połamie... to samo mówili o ściąganiu boczków z wyczuciem aż miejsca na spinki wy..rwałem :decayed:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Podnosisz do góry ten dzyndzel co jest na środku czyli plastyk nad czujnikiem i tam masz pod spodem śrubki które odkręcasz żeby wyjąć ten czujnik a pod czujnikiem znowu masz śrubki które trzymają kratkę a potem delikatnie podważasz tą kratkę bo jest na spinkach...jak chcesz to Ci zrobię zdjęcie w których miejscach są spinki od tej kratki 

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

A jeżeli chodzi o boczki to ja nie wiem jak mogłeś wyłamać miejsca na spinki jak one są plastykowe


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

No teraz czaje. Jak będziesz wladi miał kiedyś czas to pyknij fotkę ::):

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
13 minut temu, wladi napisał:

Jacek zaraz Ci jebne....to po co wchodzisz na forum żeby czytać ostatnie posty :baseball: prześledź rozmowę i wtedy jak chcesz to coś dopowiedz a nie się wcinasz między wiersze :niegrzeczny:

Już se doczytałem. Bez napinki.emoji23.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Noo porządek musi być


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi
No teraz czaje. Jak będziesz wladi miał kiedyś czas to pyknij fotkę ::):


Spoko jutro zrobię jak nie zapomnę


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

:thumbsup:

@wladi a Ty masz jeszcze ten wąż co idzie z parownika do schowka na klimatyzowany schowek ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Nie mam już pogoniłem niestety


iPhone wladiego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70

@Norbas luki sobie ⤵⤵⤵

1. Demontujemy małą osłonę czujnika nasłonecznienia koniecznie zaczynając od swojej strony (kabiny). Z drugiej ma dwa delikatne plastikowe wypustki.

 

centralny1.jpg

 

 

 

2. Odkręcamy czujnik nasłonecznienia:

 

centralny2.jpg

 

 

3. Odłączamy czujnik, pod nim jest wkręt mocujący cały element.

 

centralny3.jpg

 

 

4. Reszta to 4 sprężynowe blaszki. Podważamy z każdego rogu czymś tępym i wyciągamy.

 

centralny4.jpg

 

 

5. Głośnik jest mocowany na dwa torx-y. Są dość długie, trzeba je całkiem wykręcić.

 

centralny5.jpg

 

 

6. Od strony kabiny głośnik jest mocowany na wcisk. Wyjęcie go to trochę zabawy.

 

centralny6.jpg

centralny7.jpg

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Dzięki. A powiedzcie mi jeszcze czy dywan/ tapicerka podlogi jest jakoś przymocowana czy wystarczy odkrecic dolne listywy srodkowe oraz wywalic fotele?  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wladi

Listwy i tunel również


iPhone wladiego

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Tak, tak oczywiście :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Fotel kierowcy ma sruby splin (zxn) tak? Rozmiar M8 czy M10?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Norbas weź mi opowiedz o swoich felgach jakie masz tam ori ET 35 czy 45 czy masz założone jakieś dystanse bo rozumiem że masz 4x9J 19 '

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jacek70
59 minut temu, Norbas napisał:

Fotel kierowcy ma sruby splin (zxn) tak? Rozmiar M8 czy M10?

Splin M10 i jeszcze torx 15.

  • Poparcie 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas
5 godzin temu, vwbartus napisał:

Norbas weź mi opowiedz o swoich felgach jakie masz tam ori ET 35 czy 45 czy masz założone jakieś dystanse bo rozumiem że masz 4x9J 19 '

Wszystkie mają ET35 oraz szerokość 9J (jakbyś chciał z ET 45 to tam jest 8,5j :confused4:. Z tyłu przydałby się jeszcze jakiś dystans do wypchania felg (szkoda, że takich nie było w 9,5J :kox:). Obecnie przy dużym obciążeniu z tyłu a było konkretne wracając z wakacji, felgi nie obcierały o nadkola. Wszystko było spoko i jest do dnia dzisiejszego :decayed: Kolor felg to czarny chrom malowany systemowo... Dość sporo go jest na felgach, tydzień po założeniu zrobił mi się odprysk, chyba od wjazdu na na rondo... A tak poza tym to elegansio, felgi zmieniają kolor  zależnie od światła ::): W słońcu potrafią być strasznie czarne a wieczorem przy sztucznym świetle robią się jasne :kox: To chyba wsio co mam do napisania :decayed: A  zapomniałbym mają jedną dużą zaletę.... łatwo się je smaruje voskiem i czyści :naughty: 

 

 

4 godziny temu, jacek70 napisał:

Splin M10 i jeszcze torx 15.

Już wyprułem wsio :) dzięki :hi:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

to kijowo z tym ET 35 bo kijowy dystans na przód  bym musiał zarzucić aby to jakoś wyglądało bo teraz miałem 9 z ET 28 a jak bym kupił takie łopaty to bym musiał wrzucić dystans 8 ale wtedy felga trzyma sie na samych śrubach wjęc to już nie dla mnie a na tył 15 . Dobra to chyba jednak poszukam natkich z ET 44 4x9J  chociaż słyszałem że te z ET 35 są lekko wklęsł niż te z ET 44.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

No tak tylko Ty masz większe obniżenie, więc Ci się chowa koło. Chcesz to sobie szukaj z ET45/44 ale według mnie lipnie wyglądają bo są równe a te co ja mam ET35 są wklęsłe :naughty:

Ja jak szukałem to tylko z ET 35 bo ładniej wyglądają i nie myślałem o dystansie. Przy obecnym obniżeniu wystają delikatnie ale jak przyjdzie gwint i zejdę niżej będzie ładnie... 

Jak chcesz tak bardzo łopaty to szukaj na tył z ET35 a na przodu z ET45/44 albo ET40 bo chyba takie też były. A jeszcze były łopaty z ET35 ale w szerokośći 8,5J Więc na przód możesz już dać dystans z kołnierzem ::):

Wejdź sobie jak coś na A6 klub i popytaj kolesi co mają łopaty, oni bardziej siedzą w tych felgach...  Jak chcesz foty boków felg to mogę pyknąć :msn-wink:

 

PS. tylko łopaty Cię interesują czy jeszcze innymi się interesujesz? Według mnie do budy B7 pasują też od RS6 C6. Wychodziły też takie w A5 z fajnym ET ale były również robione w wielu różnych ET i można spokojnie coś dobrać. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
vwbartus

Jak możesz to zrób kilka fotek z boku tak aby było widać tą  wklęsłość.  Narazie myślę o łopatach i niczym innym :biggrin:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Spoko jak poskładam auto to ogarnę focie felaśków :msn-wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Norbas

Skończyłem walkę z bose :kox: na koniec sobie odłączyłem pin Bose w zielonej wtyczce :facepalm: Jak to zaczęło grać, masakra ? Ktoś ma go wypiętego ? 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  • Przeglądający   0 użytkowników

    Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.



×

Powiadomienie o plikach cookie

Warunki użytkowania